donderdag 16 januari 2014

Gezellige avond

De haaksessie was in één woord GESLAAGD ! Toffe mensen,leuke sfeer en mooie haakprojecten gezien. Aangezien mijn voorkeur ging naar een sjaal,kon ik vlug aan de slag,geen twijfels (zoals vele anderen),het juiste materiaal ...Gestart om 19.30u,thuisgekomen om 21.30u en ziehier het resultaat.





Volgende maand doen we verder,misschien ook eens een keertje bloemschikken tussendoor,mijn avonden raken wel gevuld zo!
Vind het nu al spijtig dat ik zo vlug klaar was,misschien ga ik gewoon weer om wol en maak er nog eentje...

6 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n gezellige avond.
    Je col sjaal is mooi geworden...mooie kleur ook.
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is -ie leuk geworden.
    Mooi warme kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat snel gedaan en wat is hij leuk zeg, het lijkt me echt heel gezellig om dit zo te doen, je komt met een kant en klaar iets thuis, handig toch.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden. Hier op de buurt hebben ze ook zoiets met breien en bloemschikken. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eenmaal de smaak te pakken ... :-) Fijn dat het zo leuk was! En mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi he zo een ronde sjaal , ik heb er ook in veelkleuren dankzij de handige dochter ..

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen