woensdag 13 juni 2012

Tussen de buien door en...ons fotomodel

Tussen de buien door toch maar weer enkele foto's genomen. Hopelijk snel wat meer zon zodat we ook kunnen genieten van de bloemetjes...








Gisteren nog even langs geweest bij de kringloop en...2 leuke dingen gescoord;een houten kastje (weet nog niet wat ermee te doen of waar te hangen,maar kon het niet laten staan) en een prachtig blik (bewaar ik momenteel kralen in).
 


En ziehier...ons fotomodel van de dag,ze geniet er blijkbaar echt van!



6 opmerkingen:

  1. Mooie bloemen, klavertje vier heb ik in het rood, daar komen witte bloemetjes in. Mooi blik en kastje. En ja het hondje geniet echt zo te zien.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige fotomodel,heerlijk die bloemen,ja ik wil ook graag zon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och zo'n schatten gevonden! Jaloers...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ons pakje kwam aan! Héél erg bedankt!! Als het wat droog wil zijn dit weekend dan gaan we zaaien ;)

    Lieve groetjes,
    Mira

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, ik was jullie even kwijt maar heb je link terug gevonden, gelukkig maar. Je hebt leuke vondsten gedaan, ik ben ook altijd blij met zo,n kleine dingetjes! Heel mooi blik en het kastje zou bij mij een plekje in de keuken krijgen hihi. Ben benieuwd hoe je woonkamer geworden is in alle geval ziet het er veel ruimer uit met de gordijnen weg!
    Groetjes, an

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gisteravond stond een van de buren verderop op de stoep. Er was iets verkeerd bezorgd. Het was een grote verrassing en inderdaad helemaal blij! Veel dank! Zo schattig met die lieve heersbeestjes!
    Deze week ga ik ook zo'n berichtje doen. Ik ben benieuwd wie ik blij kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen