zondag 29 april 2012

Gezellig weekend

Het weer is ons momenteel niet echt goed gezind,daarom dat we het ons binnen nog steeds gezellig moeten maken en dat is gisteren goed gelukt,zeker met het verlengde weekend dat we hebben. Alles dus op een zeer rustig tempo...
 Ben begonnen met het bakken van 2 broden,een boerenbruin en een koekenbrood. Na een 3tal uurtjes stonden ze klaar op het aanrecht,wat rook het heerlijk in de keuken!


Wat mijn gsm betreft,een heel oud exemplaar,daarover zat ik al een tijdje te piekeren of ik een nieuwe zou aanschaffen of niet.Hij werkte nog goed hoor maar de batterij moest vaker opgeladen worden en...hij zag er wel héél gebruikt uit. Gisteren dan de knoop doorgehakt en met oudste zoon naar de winkel geweest. Beslissing was snel gevallen,veeleisend ben ik niet . Telefoneren,berichtjes versturen en foto's trekken...,meer moet dat ding niet kunnen. Na een half uurtje stonden we weer thuis,met nieuwe gsm.Op de beurs vorige week had ik al een tof hoesje gevonden dus...zit hier weer een tevreden persoon!!



Gisteren,tussen de buien door,nog even een rondje door de tuin gedaan maar met die regen geen foto's genomen. Daarom hier nog enkele fotootjes van wat  bloemetjes binnenshuis...







2 opmerkingen:

  1. De broden zien er lekker uit zeg! Ik heb nog nooit van koekenbrood gehoord, vertel, wat zit daar in??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MMmm, die broden zien er lekker uit!
    Toch weer prettig hè, een apparaatje dat het goed doet.
    Leuk hoesje.

    BeantwoordenVerwijderen