vrijdag 11 februari 2011

Kaarslicht




Ik ben gek op kaarsen,vnl. geurkaarsjes,en je kan ze dan ook op vele plaatsen in ons huis vinden.
's Avonds branden er altijd wel enkele maar op deze donkere dagen vind ik het ook gezellig om overdag wat kaarsjes aan te steken.Geeft direct een heel andere sfeer in huis...


Door het lezen van andere blogs kan ik af en toe wat inspiratie opdoen voor ons interieur,er zijn echt hele mooie dingen te lezen (en te bekijken) en zo kom ik dan zelf weer op enkele ideeën.
Momenteel ben ik op zoek naar een mooie hoekkast(waar eventueel ook de muziekinstallatie kan in opgeborgen worden),dus kijk ik geregeld eens op 2dehands,kapaza,... Nog niets gevonden maar we blijven verder zoeken. Misschien dat ik ook eens in de kringloopwinkel ga kijken,daar heb ik nog geen ervaring mee maar anderen vinden er soms leuke spullen dus wie weet... ik ook wel.

2 opmerkingen:

  1. hier ook een fan van kaarsjes :-)
    Aangezien we nog in de kleine-kindjes-fase zitten zijn het zelfgemaakte theelichthouders hier :-)
    Veel succes met je zoektocht naar die ene kast

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben de laatste tijd al heel wat gevonden op Kapaza, ... Veel succes in je zoektocht!

    BeantwoordenVerwijderen