donderdag 27 januari 2011

En we verbouwen...



(mijn nieuwe werkruimte)



Sinds een tijdje zitten we met bepaalde plannen voor de praktijk,m.b.de indeling.Momenteel staan er 2 zonnebanken in de fitnesszaal en aangezien het stijgende aantal klanten,nemen die veel te veel plaats in beslag.Dus...conclusie:plaats nodig,zonnebanken daar weg! Maar waar naartoe?? Ik heb mijn 2 behandelingskabines dan maar opgeofferd en ben verhuisd naar het bureau. Wel leuk om te werken daar:ruimer,meer licht,... De zonnebanken komen dus in die 2 kabines maar dat vraagt veel werk,planning,...Vandaag dus begonnen met de afbraak in de zaal,morgen elektriciteit veranderen en van 't weekend de verhuis van 1 zonnebank. Zal blij zijn als alles achter de rug is...

Ondertussen blijven we ook wat breien.Ik heb het leuke idee gekregen om een dekentje te gaan maken,maw verschillende lapjes breien die we dan uiteindelijk aan elkaar moeten naaien.In mijn boek staat het afgebeeld met hartjes maar dat vond ik niet zo mooi,daarom enkel de steken en de maten overgenomen en aan de slag gegaan.Eens kijken hoelang we eraan gaan werken hé...

Tot mijn huishoudelijk werk behoort ook nog steeds brood bakken.De favoriet blijft hier nog steeds het koekebrood ! En het is ook echt wel lekker...Dit brood was na het avondeten al voor 3/4 op,dat wordt morgen weeral bakken...Maar we doen het met plezier,alleen al voor de lekkere geur die er dan in huis hangt!

2 opmerkingen:

  1. ziet er lekker uit dat brood hmmmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij bakt overduidelijk niet in een 'machine' ...
    doe je dat in je gewone oven ... en met welke vorm (één voor cake of zo)?
    Mag ik je recept ...

    BeantwoordenVerwijderen